Jag älskar dig!

MAMMA JAG BEGÖVER DIG!
MAMMA LÄMNA MIG INTE!
MAMMA JAG VILL ATT DU ÄR FRISK!

JAG VILL ATT VI HAR VARANDRA.
JAG VILL ATT DU NÅGONGÅNG FÅR TRÄFFA MINA BARN, DET SOM BETYTT ALLT FÖR DIG OCH FÖR MIG!

JAG VILL VARA DIN DOTTER OCH JAG VILL ATT DU MINNS ATT JAG ÄR DET.
JAG VILL ATT DU SKA VETA HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG!
JAG VILL ATT DU VET HUR MYCKET DU HAR BETYTT OCH BETYDER FÖR MIG.

JAG FÖRSÖKER ATT INTE SAKNA DEN DU EN GÅNG VAR UTAN ISTÄLLET GLÄDJAS ÖVER DEN FINA TID VI FÅTT.
MEN DET ÄR SVÅRT FÖR MIG ATT SE DET SÅ. JAG ÄR 21 ÅR GAMMAL OCH JAG BEHÖVER DIG!

MAMMA JAG BEHÖVER DIG!
JAG ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA MAMMA!

HOPPAS DU VET DET OCH ATT DU ALDRIG SLUTAR ATT MINNAS DET!

JAG ÄLSKAR DIG!
MAMMA STANNA OCH MINNS MIG!!!




Jag går sönder


Kommentarer
Postat av: mattias

Jobbigt natt?

Jag vet hur det känns!

Tankarna snurrar,hjätrtat bankar och tårarna bara rinner och rinner. Man vill så gärna att man ska få till det där, med att tänka goda bra tankar. Men det går bara inte allt man känner är smärta och en hemsk saknad!!!

Jag finns här för dig nina bara ett telefon samtal bort alla timmar på dygnet. KRAM!!!!

2010-03-15 @ 07:17:35
URL: http://mlesliek.blogg.se/
Postat av: rikard

Hej hej. rkard här mattias lille bror.Det va en fin men mycke bra text.kände igen mycke i den själv.

2010-03-15 @ 08:43:34
Postat av: Nina

A, denna natt var fruktansvärd..

Jag kände bara för att slå i något, få gråta och skrika ut frustrationen för att sedan landa i en famn. Jag grät bara, magen vände sig ut och in men jag somnade med en nedgråten kudde vid halv 4.



Tack killar för att ni är fantastiska mot mig och att det jag känner, känner ni också. Kul att du Rikard hittat hit, hoppas vi ses! Stor kram

2010-03-15 @ 11:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0