Mamma


Ett sommarregn som faller döljer tårar på min kind
Den saknad som jag bär på är en obeskrivlig tyngd
Det känns som du kan se mig
Det känns som du finns kvar
Jag lyssnar till mitt hjärtas röst
Som bär på alla svar
Ett andetag
En sista dag

Utan vind i mina segel har jag kämpat
Utan tvivel har jag skapat allt jag har
För nånstans inom finns du alltid hos mig
Du skulle vara stolt om du fanns kvar

Höstlöven som faller torkar tårar på min kind
Den kärlek som du gav till mig är en obeskrivlig dygd
Det känns som du kan höra mig
Det känns som du förstår
Jag sjunger på den sång du sjöng
När jag går i dina spår
Ett ögonblick
En tid som gick

Utan vind i mina segel har jag kämpat
Utan tvivel har jag skapat allt jag har
För nånstans inom finns du alltid hos mig
Du skulle vara stolt om du fanns kvar

Dagar utav stillhet
Jag tog farväl av dig
Det sista leende du gav
Och du viskade till mig
Jag tror på dig
Jag tror på dig

Utan vind i mina segel har jag kämpat
Utan tvivel har jag skapat allt jag har
För nånstans inom finns du alltid hos mig
Du skulle vara stolt om du fanns kvar

Utan vind i mina segel har jag kämpat
Utan tvivel har jag skapat allt jag har
För nånstans inom finns du alltid hos mig
Du skulle vara stolt om du fanns kvar
Du skulle vara stolt om du fanns kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0